Target Personal Training – Niet jouw standaard sportschool

Target PT is geen standaard sportschool, maar een personal gym. We zijn een kleinschalige gym waar aandacht voor onze sporters en kwaliteit centraal staan.
We coachen je naar de beste versie van jezelf.  Hoe ziet die van jou er uit?

De beste versie van mezelf…

  • Voetbalt energiek met de kleinkinderen
  • Ziet er goed uit op het strand
  • Herstelt optimaal na een zwangerschap
  • Voelt zich soepel en fit
  • Staat hier niet tussen. Laat het ons weten!

Hoe jouw beste versie er ook uitziet, wij coachen je graag bij het realiseren van jouw doel.
Ook mensen die herstellende zijn van een blessure of een (sport)blessure willen voorkomen zijn bij ons in goede handen.

Ons concept is simpel: Een personal gym waar je terecht kunt voor:
1. Personal training 1.0
2. Personal training 2.0 (Let op: alleen op onze locatie in Beek)

Maak een afspraak voor een proeftraining

Welke training past bij jouw lichaam?

Klik hiernaast op het lichaam dat het meest overeen komt met jouw lichaam en bekijk welke training het beste bij jou past!

Jij bent een Ectomorf

Je bent slank en komt moeilijk in gewicht aan. Je hebt smalle schouders en heupen. Wil je er beter uitzien op het strand? Dan kun je het best kort en zwaar traininen. Train liever 3x30 minuten dan 1x 90 minuten. Wil je zo leren trainen of heb je een andere doelstelling, maak een afspraak.

Maak een afspraak!

Jij bent een Mesomorf

Je bent van nature gespierd en hebt in verhouding weinig lichaamsvet. Je hebt brede schouders en een smalle taille. Wil je er beter uitzien op het strand? Kies dan voor krachttraining in combinatie met korte HIIT (high intensity interval training) workouts. Train 3x per week voor het beste resultaat. Wil je zo leren trainen of heb je een andere doelstelling, maak een afspraak.

Maak een afspraak!

Jij bent een Endomorf

Je hebt smalle schouders in vergelijking met jouw heupen. Je komt gemakkelijk aan in gewicht en afvallen gaat moeizaam. Wil je er beter uitzien op het strand? Train dan 3x per week 60 minuten, met korte rustperiodes om de verbrandig te optimaliseren. Combineer krachtoefeningen met diverse langere HIIT (High intensity interval training) workouts om je energie verbruik na de training voor een langere periode te verhogen. Wees daarnaast zo actief mogelijk. Een actieve leefstijl draagt bij aan het realiseren van je doelstelling. Wil je zo leren trainen of heb je een andere doelstelling, maak een afspraak.

Maak een afspraak!

Pezig

Atletisch

Gezet